fredag 30 maj 2008

Fredag!

Äntligen fredag!

Hemtentan är klar och inskickad, disken är ren och likaså resten av lägenheten.
Nu ska jag bara göra iordning mig själv och bädda åt min mor och far som kommer ner så är det helg sen! \o/

Ikväll ska vi äta på Djingis! Ska bli nice!

*************************************************

Skrapade nya kort igår (se detta inlägg).
Om du är en av de som köpt de där korten ska du sluta läsa nu, för annars vet du ju vad komma skall så att säga.

På mitt kort förra veckan stod det att jag ska skriva små lappar och lägga där bara han kan hitta dem. Så under veckans gång har han hittat lappar i väskan, under datormusen, på badrumsspegeln, i fjärrkontrollhyllan, på ytterdörren osv.
På hans kort stod det att han skulle överrösa mig med pussar och söta ord. Jag vet inte om jag kan säga att det vart någon skillnad mot andra veckor då han brukar vara rätt duktig med sånt annars med :P

Vad som stod på denna veckas kort kommer nästa fredag.


Nu ska jag fixa klart inför finbesöket ikväll!

Inga kommentarer: