fredag 23 maj 2008

Utmanad

Blev utmanad av Jana. Så här kommer det:

3 namn jag går under: Elliz, Ellizen och Elli
3 saker som skrämmer mig: Döden, att något ska hända de jag bryr mig om och att misslyckas.
3 saker jag har på mig: Jeans, en lång grå tunika och vita strumpor.
3 sanningar: Jag pluggar mindre än jag borde, jag shoppar lite för mycket och jag är mycket glad över att ha remne i mitt liv.
3 saker jag verkligen vill ha: Mer pengar, fint väder och sommarlov.

Jag utmanar; Tere, Remne och moster Nadja!


Köpte en ny klänning idag men är för feg för att ta bild och lägga upp. Den är iaf vit med rosa blommor på. Jättesöt, men remne skrattade åt mig ;(
Var hos Gunilla och fixade naglarna och blev jääättenöjd, som vanligt!

Nu ska jag vila bort huvudvärken!

1 kommentar:

Busmamman sa...

Ok, jag ska... vilken dag som helst. :)
Hinner inte så mycket nu för tiden... KRAMIS /moster Nadja