torsdag 1 maj 2008

Valborg

Ja det blev ju väldigt lyckat. Om man bortser från vissa småsaker. Ex det som jag skrev om i förra inlägget. :p
Anne var väl inte så jätteglad över att hennes mobil hamnade i poolen och inte heller för att hon var tvungen att byta om efter halva kvällen. Som tur var så bor jag ju nära så hon iaf kunde låna kläder av mig.
Hämnden jag nämnde tidigare gick ut på att hälla typ 5 dl mjöl, oboy och havreflingor över remne när han minst anade det.
Det var mycket uppskattat! Åtminstone från oss andra.

Jag låg i poolen till runt 2 på natten när det endast var jag, remne, granis och gregurt kvar. Toookvarmt och skönt.

Min mobil åkte i vattnet igår med.. Jobbmobilen dessutom. Undrar hur jag ska säga det till dom?! :(
Eftersom min andra mobil är inne på lagning (vad är det med mina telefoner egentligen?) så måste jag använda den jag fått låna av Björn, mao en gammal samsung.. urk :P


Nu ska jag fortsätta med hemuppgiften och sen ta tag i disken från igår.

Hejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter som en kanonvalborg hehe. men du vilken hemuppgift?

Anonym sa...

Fast du har glömt en mobil... :-P