fredag 23 maj 2008

52 romantiska veckor och äntligen csn

Igår fick jag hem paketet jag har beställt.



Det innehåller 52 olika kort som man en gång i veckan ska skrapa ett utav (ungefär som en trisslott). Jag ska skrapa ett och Remne ska skrapa ett. Egentligen ska man turas om att varannan vecka skrapa varsitt men det är ju roligare om båda får en överraskning varje vecka. På korten står det sen en uppgift som man ska utföra under veckan som går. Självklart handlar det om något "romantiskt".
Jag kan inte skriva vad det stod på mitt som jag skrapade igår för jag vet att han läser det här och det ska vara en överraskning. Men jag kan säga att han kommer bli överraskad när han som minst anar det. ;)

Jag har heller ingen aning om vad det stod på hans kort och det är lite småpirrigt att inte veta vad han ska hitta på för bus.

Nästa torsdag/fredag ska vi skrapa ett nytt kort och då kommer jag att lägga upp vad det stod på korten och vad vi gjorde.
Blir som en liten följetång ;)

Varför jag köpte denna? Inte för att jag tycker vi har det dött på romantik-delen i vårt förhållande utan mer som en rolig grej. Erkänn att du oxå vill? ;D


I övrigt kom CSN idag och eftersom jag inte har någon hyra denna månad att betala och bara några enstaka räkningar så tänkte jag åka in till stan idag och leta efter en klänning till på söndag när remnes kusin ska konfirmera sig. Jag ska även förbi Gunilla så hon får ta hand om mina naglar, äntligen!!! Har inte kunnat göra naglar nu sen slutet av mars innan vi åkte till Egypten men nu ska det äntligen bli av!

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsvejs! tänkte köpa sånna kort av samma naledning som dej, kul grej! men va dom kul då? :) //Anna Silver

52 romantiska veckor sa...

Köpte det där 52 romantiska veckor på Myheart.se, riktigt mysig grej!