söndag 27 januari 2008

11 månader och 2 dagar

I tisdags var jag och remne på Djingis Khan och åt Mongolisk buffé. Det skulle "firas" 11 månader.
Remne tyckte vi skulle äta tills vi mådde dåligt bara för att få valuta för pengarna.
Vi lyckades!

Resten av veckan fylldes med jobb, skola och inte så mycket fritid. Men det var ganska skönt att kolla sitt konto i fredags när både csn och lön kommit in.

I fredags var det dags för Euro 4 ever. Jag hade inte tänkt gå pga olika anledningar. Men jag kom iväg och hade en riktigt kul kväll.
Gårdagen blev så där perfekt slapp. Orkade inte röra mig nånstans så jag somnade framför Die Hard 4 hos remne.

Snart bär det av mot stan för att äntligen fixa iordning mina naglar. Det har gått 4 veckor sen sist och det är verkligen dags.

Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag!

Inga kommentarer: