söndag 13 januari 2008

Söndagsslappizzen

Var på bio igår och såg "Arn". Helt okej film men ingen höjdare. Det är hur som helst givet att det kommer fler filmer som uppföljare. Fast det kanske man kunde räkna ut iaf eftersom det är 4 (?) böcker.

Idag har det inte hänt något alls kan man säga. Vaknade runt 12, gick hem och slog mig ner framför datorn i soffan. Där har jag suttit fram till nu ungefär.
Gjorde ett litet avbrott för att gå hem till remne och äta saurkraut som hans mormor skickat med hem till mig. Första gången jag åt det och det var riktigt gott :D

I veckan ska jag jobba alla dagar utom torsdag då vi har redovisningsseminarium.
Hoppas på att få jobba så mkt som möjligt nu. Pengar är ju alltid en bristvara.

Lika bra att försöka komma i säng rätt tidigt idag, så man orkar upp imorn.

Hej svejs

Inga kommentarer: