tisdag 22 januari 2008

Snor en lista...

... från Krickan denna gång.
Har inte allt för mycket att göra på jobbet så jag försöker underhålla mig med allt jag kan.

1. Hur gammal är du om fem år?
29 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
Remne och jobbkompisar.

3. Hur lång är du?
178 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Schindlers list för typ.. 4e gången.

5. Vem ringde du senast?
Min chef och sa att jag blir 10 min sen :P

6. Vem ringde dig senast?
Jag är på jobbet så det ringer folk hela tiden. Senast var det någon kund som ville veta om K850i har stöd för Exchange active sync. (och ja, det har den om det var någon som var nyfiken).

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Ja, klart hon är! :) Jättesöt ju!". Hilde om nya kissen.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på om jag vill ha svar snabbt eller kan vänta liten stund.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Mina biologiska föräldrar är skilda. Men mamma är nu gift med min "riktiga" pappa. (jag ser min låtsaspappa som min riktiga pappa)

10. När såg du senast din mamma?
I julas

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön/blå

12. När vaknade du i dag?
07.30 när remne klev upp och började härja i köket.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Ingen direkt.

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma eller hos remne.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Busshållplatsen i väntan på bussen på vintern.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Det vill jag inte tänka på redan.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Monster under sängen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Remne säkert då det var han jag umgicks med igårkväll

19. Hur stor är din säng?
120

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
6 st.

23. Hur många landskap har du bott i?
4 st (uppland, södermanland, västra götaland och östergötland)

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm, Örnsberg, Uddevalla och Linköping.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor.

26. Är du social?
Ibland så.

27. Vilken är din favoritglass?
All glass är god.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Glass

29. Tycker du om kinamat?
Jaa, jag älskar det.

30. Tycker du om kaffe?
Ja, ibland. Men med socker och mjölk.

31. Vad dricker du till frukost?
Te eller Juice.

32. Sover du på någon särskild sida?
Oftast på höger sida.

33. Kan du spela poker?
Nej, är inte intresserad.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Eh, ja? Om det är med någon jag gillar.

35. Är du en beroendemänniska?
Jag är beroende av nikotin?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner och känner... Mofoo fyller samma dag som jag.

37. Vill du ha barn?
Samma svar som nummer 16

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och skånska ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Inte vad jag minns iaf.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet såklart.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Helst? Resor och kläder. Men det blir ju mest hyra och mat å sådär.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, dom har jag sålt.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Tittar sällan på TV.

44. Kan du rulla med tungan?
Hmm.. nja?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj, svår fråga.

46. Sover du med gosedjur?
Nej, inte längre

47. Vad har du för ringsignal?
Nån Ferry Corsten-låt.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, mamma har massor. Bruna Manchesterbyxor. Yuack! :O

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En reklamskylt för SE W910i.

50. Flirtar du mycket?
Nej det tror jag inte.

51. Kan du byta olja på bilen?
Byta? Då måte man väl byta hela skiten? Nej det skulle jag nog aldrig orka.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej jag har klarat mig alla gånger. Tror det är min charm :P

53. Vilken var den senaste boken du läste?
"Detta barn skall leva" om andra världskriget.

54. Läser du dagstidningen?
Aftonbladet på nätet på jobbet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Just nu beställde jag tre nummer av Amelia (tantvarning, jag vet) bara för att jag skulle få med nåt träningsset.

56. Dansar du i bilen?
Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Energy (stavning?) säkert.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett streck på en lista över hur många mail jag skickat idag. (Det var oxå det första strecket, fy på mig :P)

59. När var du i kyrkan senast?
Mormor begravning juni/juli 2005

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
P-O som lockade med pengar om man svarade rätt på nån fråga :D

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Minns inte nu, men vi campade rätt ofta när jag var liten.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Remne lagade mat till mig så det stod serverat när jag kom hem till honom.



Nu ska jag kila hem från jobbet!

Inga kommentarer: