onsdag 2 januari 2008

2007

Snodde en lista från Anna-Karin...


1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag flyttade till en helt ny (för mig) stad.

2. höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. dog någon som stod dig nära?
Nej, och det är jag tacksam för.

5. vilka länder besökte du?
Holland

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer kärlek åt folket!

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
23 februari. Mycket bra dag!

8. vad var din största framgång 2007?
Att sätta mig i skolbänken igen.

9. största misstaget?
Överanalysera saker och tjaffsa om saker som inte betyder nåt.

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, men det är inget jag skriver om här.

11. bästa köpet?
Gentoo, min älskade kissebebis

12. vad spenderade du mest pengar på?
Hyra, mat och kläder

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av saker gjorde mig glad!

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

Så himla många så jag inte orkar skriva ner.

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit mkt mer ledsen. Men kanske för att jag har mer människor att verkligen bry mig om.

16. vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på stunder bättre, sagt mer vad jag tycker om folk, gett mer komplimanger (ärliga sådana förståss)

17. vad önskar du att d gjort mindre?
Överanalyserat, gråtit..

18. hur tillbringade du julen?
Hos min mamma och pappa i sthlm.

19. blev du kär i år?
Ja, mycket kär.

20. favoritprogram på TV?
Scrubs kanske.. blir inte så mkt tv, mest film

21. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hata är ett starkt ord och jag använder det sällan..

22. bästa boken du läste i år?
Har läst två böcker utöver kurslitteratur. Azyl av Liza Marklund och Den ryske vännen av ... eh.. nån kvinna.. så det får bli Azyl.

23. största musikaliska upptäckten?
har upptäckt att jag gillar psytrance mer nu än förut.

24. något du önskade dig och fick?
Jag är supernöjd med alla mina julklappar. Geeksaker från remne och dator från mamma å pappa. :)

25. något du önskade dig men inte fick?
Nej jag tycker tanken betyder mer än saker. Jag hade en mysig helg i sthlm. Det vägde tyngst.

26. årets bästa film?
Oj, svårt att säga..

27. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
jag var hemma och förberedde för att börja på uni. Åt lite tårta med några kompisar

28. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar s jag kunnat göra roliga saker.

29. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Klädstil? Jeans är jag i ett nötskal. Men 2007 är oxå året då jag vågade ha lite annorlunda kläder som jag förut inte vågat ha.

30. vad fick dig att må bra?
Remne, kompisarna och vår katt.

31. vilken kändis var du mest sugen på?
Kändis? Orka..

32. vem saknade du?
Remne, familjen, kompisarna i sthlm, mormor.. :(

33. de bästa nya människorna du träffade?
Remne, Akb (och det skriver jag inte bara för att hon skrev mig här :P), Jana, Hilde och mååånga fler. År 2007 fick jag massor av nya vänner!

Inga kommentarer: