fredag 1 februari 2008

Fredag!

Får klagomål över att jag inte uppdaterar min blogg så ofta längre. Jag har helt enkelt inget spännande å skriva..

Idag har jag vart heelt ledig. Första gången på väldigt länge så det kändes konstigt. Tvingade mig själv att sova länge. Fick ont i huvudet på kuppen :/

I övrigt fylls mitt liv av jobb, skola och inte så mkt mer.
Jo, lite planering inför vissa saker men det är rätt hemligt än så länge.

Ikväll blir det nog lite spel hos en kompis. Ganska lugnt mao. Skönt!


Snart är det alla hjärtans dag. Vad ska man hitta på? :O
Tänk vad lätt det är att hitta på saker till tjejer. Killar sux :(

Nu ska jag in i badet!

Ha de!

1 kommentar:

Busmamman sa...

Tjenixen - hellooo!

Tack för kommentaren i min blogg! Hihi, var det mamsen som skvallrade om den? ;-)

Och inte visste jag att du oxå hade en. Men nu vet jag. :-D

Ska kika runt lite senare när jag har lite tid över... tills dess, Ha dé bra och må så gott... KRAMIS /moster N