måndag 25 februari 2008

Bra dag!

Idag vaknade jag och kände att allt bara var perfekt. Solen sken, jag hade fått lön (way more than jag hade räknat med), katterna var mysiga och jag skulle jobba.
Fick en sån där "Life is good"-känsla.
Inte så ofta man har det! Man är väl kanske bortskämd ;)

Gentoo och Compiz kommer såååå bra överens. De myser och busar 24/7.
Gentoo har dessutom lagt av sig med sina olater, åtminstone glömt bort dom för stunden. Hoppas att det håller i sig för all framtid och att det berodde på att han kände sig ensam här hemma.

Jobbade fram till 15.30 och åkte sen ut till Ikano för att börja jakten på ett par nya byxor. Jag _hatar_ att köpa byxor för jag hittar aldrig några som passar.. Men Jo, det gjorde jag denna gång. Tack Anna-Karin för rådgivningen :p

Hittade Liza Marklunds nya bok oxå. Inbunden för 79 pix. Som hittat!
Ska ta å hoppa i badet och sen lägga mig å läsa lite.
Imorn blire skola igen, vilket känns sjuukt jobbigt iome att vi har haft schemafritt i 3 veckor :(
Dags att ta tag i sitt plugg igen!

Sov gott!



ps. Ska passa på å säga grattis till Anna-Karin för nya jobbet! Ska bli kul att ha dig en våning under ;)

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

jaaa weeei.. inte för att jag sett dig så mkt veckan som varit, men det kanske det blir ändring på. =)