måndag 10 december 2007

Nyårsbekymmer

I got the dress, i got the neckless and i got the party. Men jag har inga skor!!! :O

Som tur är har jag en sambo som har samma skostorlek som jag, och hon råkar vara skooholic oxå. Perfekt! :D

Har lite olika förslag. Help me out here:
















































Personligen älskar jag det sista alternativet. Då behöver jag inte oroa mig för att ramla när champangen gjort sitt heller. Men, meningen med att köpa en svindyr klänning var ju att se fin ut. Så ska väl inte förstöra det med mina überslitna jumpisar.
Annars gillar jag nog stövlarna bäst. (mest pga av det var de enda par jag kunde gå någorlunda normalt i)

Ni får ju tänka er dom lite mer uppputsade än vad de var nu ;)

Det kanske är svårt att se om det passar till klänningen men jag har inte lagt upp bild på den här av den anledningen att jag vill ha den lite som en suprise. Fråga på msn så kan du få en bild på den lr nåt.

Vad tycker ni? Funkar stövlarna? :O

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så att ingen behöver oroa sig så har jag förbjudit henne att ta jumpisarna :P

Anonym sa...

ja skulle nog ta stövlarna, det KAN ju faktist vara snö ;P

Björn sa...

Fan va gött det är att vara kille. Kostym, första bästa skjortjävel, slipsjävel o finskorjävel. Klart :D

Jag skulle nog gått på det andra paret.

Unknown sa...

Jag skulle nog kört på det andra paret - du kan ju alltid ha ett par andra "utomhusskor" ifall det skulle snöa.. men det andra paret var def. snyggast för nyår! Hur ser klänningen ut då?

Anonym sa...

Jag tycker att det andra paret va snyggast, o som sagt så kan du ju ha stövlarna om du ska ut i snön :D

Elliz sa...

Jess par nummer två är definitivt snyggast. Men oxå svårast att gå i. Tappar dom om jag inte går å spänner foten hela tiden och fick ont redan efter 5 min i skorna. Så dom blir det troligen inte. Får klura lite på det där.

Tack alla för era synpunkter! :)

Anonym sa...

gå utan skor godamit!! :P
våga.

Anonym sa...

Det är inte stockholm maraton, det är nyårsafton, folk får väl bära bubblet till dig i tronen :)

När det väl blir dags å röra på sig lär både du och folk vara lagom tankade för att ignorera skoval, så då är det bara att sula om.