torsdag 27 december 2007

Long time no see

Ja jag har vart lite dålig på att blogga de senaste dagarna. Det har att göra med att mitt internet hos mamma är rätt ostabilt.
Nu är jag hos Emelie och har snott hennes mobila internet, så passar på nu.

De senaste dagarna har mest bestått av mat. Lite sprit oxå, men mest mat.
Jag som inte ens gillar julmat bara vräker i mig. Inte kul!

Igår blev det lite fest. Eller ganska mkt.
Monday Bar's 15-års kalas på GK. Emelie och jag hade som vanligt en riktigt bra kväll!

Vaknade lite halvbakis idag vid 13-tiden och låg sen i soffan halva dagen och kollade på film.
Åkte sen hem och hade ett sånt där mindre trevligt bråk med min far. Denna gång var det min nya dator som nästan fick sätta livet till. Kul kul...
Hamnade hos Emelie där jag kan få lite lugn och ro.


Oj oj, detta blev inte vettigt alls..
Jag vet att jag lovat lite bilder men det får komma när jag är på hemmaplan igen med en usb-kabel till min mobil.

Har en från kvällen igår iaf. Bjukkar på den sålänge.. om nu någon skulle vara intresserad.















Nu ska jag se klart på "Music and Lyrics" och sen försöka sova.
Imorn ska jag förbi mitt gamla jobb och hälsa på. Kanske ta en sväng förbi David oxå. Var alldeles för länge sen vi sågs!

Snart är det fredag!!!

Inga kommentarer: