tisdag 18 december 2007

Mobillista

Snodde en sån där lista igen. I brist på annat att göra. Denna hittade jag här.

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17. Gunilla
40.
Carro
37. Lilltjejen
36. Klaff
48. Mazr
35. Kim
24. Jana
54. Oster
21. Hilde
59. Remne

F: Har du pussat nummer 59?
S: Ja många gånger :)

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Eh.. nångång på BK? :P


F: När ska du träffa nummer 48?
S: Kanske den 25e december på GK i Sthlm

F: Är nummer 54 söt?
S: Söt? Nej mest jobbig ;)

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Han var blyg

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Har inte träffat henne än, ska göra det ikväll då hon ska fixa mina naglar

F: Gillar du nummer 21?
S: Ja hon är min sambo juh!

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Ja vi var på julgalan ihop för några helger sen

F: När såg du nummer 48 sist?
S: På min inflyttningsfest den 26e November

F: Har du varit i nummer 40 hus?
S:
I hennes lägenhet ja.

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Snart hoppas jag, så jag får se hennes nya lägenhet :)

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nja, känner henne genom kompisar

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Nej, men det kanske vi får ta och göra nångång.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 17?
S: Nja, tjejer är inte riktigt min grej. Dessutom är jag ganska säker på att hon har kille. ;p

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Allt möjligt. Mkt kärlekssnack på sista tiden ;p

F: Känner du nummer 48?
S: Yes :)

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Ja det är klart

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Dom är inte direkt vänner, men hälsar väl på stan.

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Sen i april nångång

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Jag tror det, hon har barn iaf.

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej!

F: Hur träffade du nummer 59?
S: Via #tranceclubber och sen BK Club session


En annan lista som jag hittade här.

Vem ringde du till senast?
Emelie för att prata julplanering

Vem ringde senast dig?
Emelie eftersom vårt samtal bröts

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
"haha.. sötis.."

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Jana

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
"Å vad jag saknar dig. Varför är du så långt borta? Massa puss och kram"

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Sparar aldrig skickade sms ;)

Vad är ditt rekord i snake?
Jag var grym på snake i åttan lr så. Vad jag hade för poäng minns jag inte.


Vad har du för kontakter som börjar på…

J?: Jacek, Jana, Jennie, Jenny, Jenstar, Jerker, Jocke, Joel, Jonte, Jossan.

T?: Thrasher, Tina,

M?: Maja, Majkel, Malin, Mamma, Marko, Martin, Martina, Mazr, Micke (Gimli), Myxine

A?: Adeline, Akb, Angelica


Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Remne

Vad står det i dina påminnelser?
Att jag ska vara hos Gunilla och fixa naglar idag k 17.30

3 kommentarer:

Therese sa...

T som TERE då? :O

Elliz sa...

OJ :D
Har ditt nummer på den gamla mobilen. Det följde inte med när jag bytte mobil ju :P

Niklas Estensson sa...

alltså, listor, hallå