söndag 2 mars 2008

Rubrik!

Så var ytterliggare en helg avklarad. De går ju så fort!

I fredags firade vi Gustaf som fyllde år. Hälften av de som var där när vi kom var redan tokfulla sen kryssningen de precis kom hem från. Rätt underhållande måste jag säga.
Hade ingen lust att joina gänget till Club session efteråt så vi tog bussen hem runt 23-snåret och somnade redan runt tolv.
Rätt så skönt å vakna upp utvilad och icke-bakis dagen efter.

Lördagen gick åt till att göra så lite som möjligt. Xbox, film (The Kingdom, rekommenderas starkt) och Flygande Jacob.

Kom hem idag och insåg att jag bodde i en svinstia så dagen har gått till att storstäda hela lägenheten. Dammsög soffan och blev rik på kuppen (Tack alla som förfestat här).
Jag tror inte lägenheten nånsin vart så här ren förut. När jag ändå var igång så gav jag katterna varsitt bad oxå. Inte så poppis men välbehövligt.




Nu hade jag tänkt rensa ur mina garderober på såna där kläder man spar men aldrig använder. Får ju inte in de kläder jag faktiskt använder i garderoberna längre.
En del är inte ens prislappen borttagen på. Tradera kanske?

Finns risk för att jag inte kommer få jobba så mkt fram till sommaren. Folk som vart tjänstelediga kommer tillbaka och då kanske jag inte behövs lika mkt. It sux!

Ska återgå till städningen nu.
Ha de!

Inga kommentarer: