tisdag 18 mars 2008

Huh?

Ligger nyvaken hos R, helt själv. Han är i skolan och jag skulle "bara vila ögonen lite till efter att han gått". Som sagt, vaknade för drygt en halvtimme sen. Tror jag håller på å bli sjuk igen. Har hostat hela natten. (Fick ett snällt "Men lägg av nu för faaan" över mig inatt när jag hostade som värst). "Ledig" resten av veckan iaf så jag kan ligga hemma och kurera mig.

Nu är resan bokad. Vi åker nästa fredag. Eller ja, flyget går då. Tåget till Göteborg går redan klockan 16.55 på torsdagen. Tack vare snälla Anna och Calle slipper vi sitta på en kall flygplats hela natten. :) Tack för det televerket!
Jag längtar så in i bomben, men samtidigt har jag ångest. Jag har inte mkt bra sommarkläder. Typ kjolar, SKOR, linnen osv. Så trots att jag är luspank så _måste_ jag in till stan snart och handla lite. (Mamma, om du läser detta så ringer jag sen och vill låna pengar)

Idag måste jag få lite plugg gjort. Har två arbeten jag måste ha klart tills vi åker. Om jag ska vara ärlig har jag inte ens börjat. Men idag är det dags.
Får tänka på att om ca 10 dagar ligger jag på en strand och njuter av livet istället.
Typ här;





Nu rulla hemmåt och äta frulle. Trots dubbla kylskåp finns det inget här att äta.

Inga kommentarer: